Oddelenie dopravy na miestnom úrade hľadá posily do svojho tímu. Ak ste technický typ, ktorý s nadšením dokáže riešiť rôzne dopravné situácie, aktívne sa zaujíma o zmeny v rámci parkovacích zón v Starom Meste a zároveň vám nie je ľahostajný stav a údržba miestnych cestných komunikácií, ozvite sa nám.
Staré Mesto hľadá referenta správy komunikácií a referenta parkovacej politiky. Tešíme sa na vaše životopisy.
Pracovná pozícia: Referent správy komunikácií oddelenia dopravy
Požadovaná náplň práce:
- výkon správy miestnych ciest III. a IV. triedy v správe mestskej časti Bratislava-Staré Mesto,
- zabezpečenie údržby a kontroly miestnych miest, chodníkov, schodísk vrátane zimnej údržby,
- príprava plánu zimnej služby a koordinácia jej činnosti,
- výkon obhliadok v teréne,
- vydávanie stanovísk a podmienok správcu miestnych ciest k projektom organizácie dopravy, k zvláštnemu užívaniu komunikácií, k dopravným stavbám, a pod.
- riešenie nevyhnutných opatrení na odvrátenie ohrozenia miestnych ciest, premávky na nich a údržby,
- zabezpečenie tvorby objednávok, odsúhlasenie a kontrola vykonaných prác,
- zabezpečenie pasportu dopravného značenia a ďalších súčastí miestnych ciest,
- riešenie problémov, podnetov pri výkone správy miestnych ciest,
- komunikácia a spolupráca s orgánmi verejnej správy, policajným zborom, dodávateľmi.
Kvalifikačné predpoklady, požadované vzdelanie, kritéria výberu:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie I. , II. stupňa technického zamerania – dopravné, stavebné, strojnícke,
- bezúhonnosť,
- ovládanie PC, Microsoft Office na používateľskej úrovni, práca v Trimeli, Registratúre výhodou
- znalosť zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon), vyhláška č. 30/2020 Ministerstva vnútra Slovenskej republiky o dopravnom značení výhodou,
- komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita, aktívny prístup k práci, organizačné schopnosti,
- ovládanie anglického jazyka na komunikatívnej úrovni výhodou,
- vodičské oprávnenie typu B výhodou.
Zoznam požadovaných dokladov:
- žiadosť o prijatie do pracovného pomeru,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- motivačný list,
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Druh pracovného pomeru:
- plný úväzok na dobu 1 roka s možnosťou predĺženia na dobu neurčitú
Ponúkaný plat:
- 1 400,- s možnosťou osobných príplatkov
Termín nástupu:
- ASAP
Zamestnanecké benefity:
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
- pevná a flexibilná pracovná doba
- raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
- navýšenie dovolenky o 5 dní
- príspevok na stravovanie
- a iné výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy
Pracovná pozícia: Referent parkovacej politiky
Požadovaná náplň práce:
- organizácia, koordinácia postupu a plnenia parkovacej politiky,
- riešenie problémov, podnetov a zlepšení pri prevádzke parkovacej politiky a
- obstarávanie podkladov, informácií a materiálov pre návrhy riešení dopravy na území mestskej časti,
- tvorba krátkodobých a dlhodobých plánov a koncepcií dopravy na území mestskej časti,
- zadanie, obstaranie, kontrola a prebratie projektov organizácie dopravy,
- príprava podkladov pre verejné obstarávanie,
- komunikácia a spolupráca s orgánmi verejnej správy, policajným zborom, dodávateľmi.
Kvalifikačné predpoklady, požadované vzdelanie, kritéria výberu:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie I. , II. stupňa technického zamerania – dopravné, stavebné, strojnícke,
- bezúhonnosť,
- ovládanie PC, Microsoft Office na používateľskej úrovni, práca v Trimeli, Registratúre výhodou
- znalosť zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon), vyhláška č. 30/2020 Ministerstva vnútra Slovenskej republiky o dopravnom značení výhodou,
- komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita, aktívny prístup k práci, organizačné schopnosti,
- ovládanie anglického jazyka na komunikatívnej úrovni výhodou,
- vodičské oprávnenie typu B výhodou.
Zoznam požadovaných dokladov:
- žiadosť o prijatie do pracovného pomeru,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- motivačný list,
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Druh pracovného pomeru:
- plný úväzok na dobu 1 roka s možnosťou predĺženia na dobu neurčitú
Ponúkaný plat:
- 1 400,- s možnosťou osobných príplatkov
Termín nástupu:
- ASAP
Zamestnanecké benefity:
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
- pevná a flexibilná pracovná doba
- raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
- navýšenie dovolenky o 5 dní
- príspevok na stravovanie
- a iné výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy
Vašu žiadosť na vami vybranú pracovnú pozíciu spolu s požadovanými dokladmi zašlite, resp. doručte osobne najneskôr do 30.05.2023 e-mailom na svetlana.jasickova@staremesto.sk.
Vopred ďakujeme za prejavený záujem.
Do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky.
Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať.